Predelavo vozila lahko naredi le pooblaščena oseba, ki tudi preveri celotno delovanje sistema, sistem optimalno nastavi in izda certifikat o ustreznosti sistema. Predelujemo samo vozila z bencinskim (ottovim) motorjem, ki za pogon uporabljajo neosvinčeni bencin.

Predelava na bencinskem motorju zajema:
  • dodatni jekleni rezervoar za shranjevanje plina (tekoča faza), ki je nameščen v prtljažnem prostoru (lahko izbiramo med valjastim rezervoarjem, ki jse namesti v pritljažni prostor in torodialnim, ki ga namestijo v prostor, namenjen rezervnemu kolesu);
  • polnilni ventil, ki se ga najpogosteje pritrdi na spodnji del zadnjega odbijača;
  • dovodne plinske cevi, ki povezujejo rezervoar prek električnega varnostnega ventila z motornim prostorom, v katerem je nameščen uparjalnik (ki je ponavadi ogrevan s hladilno tekočino), ki utekočinjen plin uparja v plinasto stanje in nadzoruje pretok plina;
  • zračni filter (iz uparjalnika gre plinasta faza prek mešalne sonde v zračni filter, kjer se zmeša ustrezna eksplozivna zmes plina in zraka ter nadaljuje pot v uplinjač);
  • stikalo za preklop s kontrolno ploščo in kazalom nivoja plina, ki je nameščen v notranjosti vozila.

Pri novejših izvedbah je dodan še računalnik za optimalno doziranje plina, kar zmanjšuje porabo goriva in poveča zmogljivost vozila.

Predelava je s tehničnega vidika razmeroma preprosta in ne zahteva nobene mehanske predelave na motorju.

Po predelavi imate možnost izbirati med dvema gorivoma, saj je ohranjena avtonomija pogonskih goriv. Za vžig motorja potrebujemo nekaj kapljic bencina, potem pa je preklop na avtoplin samodejen. Ko ugasnemo motor, se samodejno zapre varnostni ventil plina in motor je spet pripravljen na pogon z bencinom. Za preklop na avtoplin vozila ni potrebno ustavljati.

Tudi temperatura vžiga plina je pri 505 stopinjah Celzija višja od temperature vžiga bencina, ki je pri 240 stopinjah Celzija. Poleg tega plin ni strupen in tudi ni težav z onesnaženjem podtalnice v primeru razlitja.

Tudi pomisleki o (ne)varnosti so odveč, plinski rezervoar je primerno ojačan in brez težav prestane tudi preizkusna trčenja, dodatno pa je napeljava zaščitena še z varnostnim ventilom, ki v primeru nesreče zapre dotok plina.

Plinska napeljava ne zahteva posebnega vzdrževanja; zadostuje, da enkrat na leto na pooblaščenem servisu očistijo plinski filter in pregledajo cevi.

 

Izdelki:

1. Večtočkovni sistem

Naprava za direktni vbrizg plina v motor. Je sistem z najnovejšo tehnologijo. V primerjavi s sistemom z monovbrizgom ima vozilo še manjšo izgubo moci in porabo goriva v primerjavi z bencinom (pri pogonu naplin).

2. Monovbrizgalni sistem

Naprava za plinski pogon vozil z direktnim vbrizgom bencina. Vozilo ima do 15% višjo porabo plina vprimerjavi z bencinom in 5% izgubo moči (pri pogonu na plin).

2.1 Naprava za plinski pogon vozil z navadnim vplinjačem

Naprava za plinski pogon vozil, ki nimajo direktnega vbrizga bencina (injection – einspritz). Vozilo ima do 15% višjo porabo plina v primerjavi z bencinom in do 15% izgubo moči (pri pogonu na plin).


Za hitro informacijo pokličite naše prijazne strokovnjake na telefonsko številko 070 600606.


Za podrobnejše informacije pa izpolnite naš informativni izračun in mi bomo poklicali vas.